آکنه نوزادان

خاک رس سبز فرانسوی، به رنگ سبز ملایم، از خاکستر آتشفشانی شفابخش تشکیل شده است که مملو از مواد معدنی مهم است. من دوست دارم چای سبز را به صورت اسطوخودوس اضافه کنم. مانند بزرگسالان، آکنه نوزادان با پوست ملتهب با دانه های سرسفید ریز و ناهموار در وسط ظاهر می شود. آکنه یک اختلال پوستی است که زمانی که روغن‌های طبیعی تولید شده توسط پوست در منافذ شما مسدود می‌شوند، التهاب و جوش‌های متراکمی روی پوست ایجاد می‌کند. اسید لاکتیک آن یک لایه بردار ملایم است که به خلاص شدن از شر سلول های مرده منافذ پوست کمک می کند. توت فرنگی یک آلفا هیدروکسی اسید طبیعی (AHA) و غنی از اسید سالیسیلیک است که سلول های مرده و خشک پوست را از بین می برد و سلول های سالم را آشکار می کند، زیرا منافذ را سفت می کند و پوست شما را روشن می کند. این به کاهش اندازه منافذ و از بین بردن جوش های سر سیاه کمک می کند. این باکتری می تواند وارد منافذ شما شود و باعث ایجاد جوش شود. من خاک رس بنتونیت را با کمی روغن مخلوط کردم و با استفاده از یک فنس کوچک کف کننده برای خارج کردن کلوخه ها، آن را دوباره به روغن های ذوب شده اضافه کردم.


اگر خودتان آن را بسازید، در پول خود صرفه جویی می کنید و کیفیت فوق العاده ای از خواص طبیعی برای پوست خود دریافت می کنید. صابون 100% طبیعی که بدون ترس از خشک شدن روی صورت قابل استفاده است. در صابون روزانه استفاده می شود، یک نوار زیبای پوست صورت و صابون سراسر بدن را می سازد. که در صابون های اصلاح استفاده می شود، به صابون "لغزش" می دهد، به این معنی که به تیغ کمک می کند تا به آرامی روی پوست سر بخورد یا بلغزد. انواع مختلف خاک رس خواص متفاوت و رنگ طبیعی به صابون شما نیز می بخشد. التیام بخش: خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی موجود در اسطوخودوس عفونت را از بین می برد و به کاهش جای زخم و بهبودی کمک می کند، بنابراین ادامه دهید و از آن برای بریدگی ها، خراش ها و نیش حشرات استفاده کنید. خواص ضد باکتریایی اسطوخودوس آن را به یک مکمل عالی برای دستور العمل های صابون خانگی تبدیل می کند که برای کمک به تسکین آکنه در نظر گرفته شده است زیرا باکتری های سطح پوست را مهار می کند. صابون و شامپو معمولاً پایه قلیایی هستند، به این معنی که سطح pH موهای شما را بالا می‌برند. کره کوکوم یک نرم کننده طبیعی است، به این معنی که یک مرطوب کننده است که پوست را نرم تر می کند، به خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند و همچنین با کاهش تبخیر، رطوبت آن را افزایش می دهد.


این بدان معنی است که غذاهای سرخ شده و ناسالم کمتر و میوه ها و سبزیجات تازه در رژیم غذایی روزانه شما بیشتر باشد. مراقبت مناسب از پوست، رژیم غذایی مناسب و ورزش. محصولات آرایش مو را انتخاب کنید که به صورت تجاری برچسب غیر کومدوژنیک دارند، محصولاتی هستند که باعث ایجاد و رشد لک و سایر اختلالات پوستی مرتبط نمی شوند. ست های جوان کننده به طور کلی دارای چهار محصول هستند که نشان دهنده چهار رکن یک روال مراقبت از پوست مدرن است: پاک کننده، رنگ دهنده، محافظت/مرطوب کننده، مرطوب کننده/درمان. این خاک رس حاوی درصد بیشتری از منیزیم، پتاسیم و کلسیم نسبت به سایر خاک رس ها است که آن را به عنوان افزودنی مطلوب برای هر خط مراقبت از پوست تبدیل می کند. با خاک رس هایی که خریده اید تا با آنها صابون درست کنید، چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟ من آخرین اسطوخودوس خود را از مزرعه ای در اورگان خریدم که در آن به صورت ارگانیک رشد می کند. آب داغ را در یک کاسه بریزید، چند قطره اسطوخودوس را به آن اضافه کنید. من انواع محصولات موجود در بازار را امتحان کردم، اما متأسفانه، هیچ یک از آنها نتوانستند واقعاً مشکلات من را حل کنند تا اینکه مادرم به من پیشنهاد داد که هر شب صورتم را با آب نمک دریا بشوییم.


آکنه می تواند نشان دهنده آسیب های سرکوب شده ای باشد که در دوران کودکی در دوران رشد تجربه کرده اید. اگر نمی خواهید روغن دم کرده درست کنید، می توانید از اسانس رزماری استفاده کنید، فقط کمی از درخت چای را برای آن جدا کنید. تصویر زیر صابونی است که من با خاک رس راسول، چای گل همیشه بهار و اسانس پرتقال درست کردم. تصویر زیر صابونی است که من با خاک رس بنتونیت، بلغور جو دوسر، درخت چای و رزماری درست کردم. این خاک رس قهوه ای مایل به قرمز که فقط در کوه های زیبای اطلس در شرق مراکش یافت می شود، صابون را قهوه ای روشن با لکه ها می کند. خاک رس را می توان در روش های صابون فرآیند گرم و فرآیند سرد اضافه کرد. روش مصرف: یک قاشق چای خوری پر از پودر پوست پرتقال را با شیر خام سرد مخلوط کنید. صابون‌های او عاشق من است، صابون من برای لکه‌های درخت چای نارنجی درست کرد، و مانند هر صابون واقعی، او مواد را متناسب با نیازش تغییر داد.